zondag 14 februari 2016

KIC Challenge 79 Borduren!




Goedemorgen allemaal! 

Wat is het super om te zien dat onze valentijns-challenge maar liefst 60 deelnemers had, en wat ik op de foto's kan zien, heeft iedereen er iets moois van gemaakt! 
Daarom wil ik iedereen hartelijk bedanken voor hun bijdrage!! 

Vandaag gaan we van start met challenge 79, met het thema borduren.

Voor deze challenge zou team groen zijn, maar omdat niet iedereen doet borduren, hebben we voor de borduurchallenges, een borduurteam samengesteld.

Hieronder de voorbeelden:











 Trijntje heeft helaas door omstandigheden geen tijd gehad om met het patroon aan de slag te gaan, maar ik ga zelf proberen om hiermee aan de slag te gaan voor de reminder volgende week.

We hebben 2 sponsors voor deze challenge:

http://www.disdigistamps.com/


http://karinscreations.nl/

De borduurpatronen waar wij mee hebben gewerkt hebben we gesponsord gekregen door Karin, en zij zal enkele borduurpatronen sponsoren aan de winnaar van de challenge.

De digi's die disdigistamps zal sponsoren,zullen gewonnen worden door de nr 1 van de top 3.

Hoop ook weer dat er met deze challenge weer heel veel deelnemers gaan meedoen! 

Deze challenge loopt tot en met zaterdag 27 februari 2016 tot 23:00, 

Doen jullie weer mee? 





17 opmerkingen:

  1. Een hele leuke uitdaging voor degene die van borduren houden. Mooie voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt. Helaas moet ik deze laten voorbij gaan.. ik kan zelfs geen knoop aan een broek zetten, laat staan borduren :) Maar ik ga wel genieten van het moois die gemaakt wordt

    Lieve groeten
    Inge
    http://creabeapapercrafts.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie voorbeelden.. zelf nog nooit aan het borduren geweest op kaarten. dus ik zal deze challenge over. voor de anderen . suc6!! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge. Even een vraagje, mag je ieder borduurpatroon gebruiken of moet er één van Karin zijn?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie borduur patroonen ik doe hier heel graag met mee en heb net mijn kaartje geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige borduurkaartjes allemaal !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolette,

    Je borduurpatroon hoeft niet persé van Karin te zijn hoor, mag ieder willekeurig patroon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt
    die patronen zijn ook echt prachtig
    ja ik heb de smaak te pakken en heb net mijn tweede kaartje geplaatst
    met hoeveel kaartjes mag je eigenlijk meedoen?

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaal gesproken met 2 creaties, wel moet iedere creatie nieuw gemaakt zijn en in een apart blogbericht geplaatst worden.

      Verwijderen
    2. oke bedankt voor je antwoord

      groetjes anneke

      Verwijderen
  8. Mooie kaarten gemaakt vanuit het team. prachtig geborduurd.
    Helaas kan ik niet door omstandigheden borduren.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn favoriete onderwerp; kaartborduren...mijn kaartje staat gelinkt.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten zijn er gemaakt met de patronen van Karin, echt wauw!
    Doe graag mee en mijn kaart gelinkt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen