zondag 31 januari 2016

KIC Challenge 78 Valentijn!


Hallo allemaal! 

Wat is het geweldig om te zien dat er een leuk aantal deelnemers mee hebben gedaan aan onze CAS challenge.

Dank jullie wel allemaal voor jullie deelname!

Vandaag gaan we alweer van start met KIC Challenge 78 en dit keer met het thema Valentijn. 

Team roze is deze ronde aan de beurt om jullie te inspireren met hun creaties.


















De sponsor voor deze challenge is:

http://www.descrapheap.nl/
Deze challenge loopt tot en met zaterdag 13 Februari 2016 tot 23:00.

Doen jullie weer mee? 




11 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie voorbeelden!! Complimenten aan het DT!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amazing challenge, I had fun playing along and seeing all the lovely makes! Thank you so much. Hugs :-) See you next challenge!!!

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    ik vond dit best een leuke uitdaging en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige serie dit gaf extra inspiratie alleen kreeg ik mijn creatie niet goed op jullie blog geplaatst zo jammer dus sorry en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en super mooie DT voorbeelden dames!
    Ik doe graag weer mee, succes allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten vanuit het team. Prachtig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb net mijn kaartje erbij geplaatst na wat omstandigheden nu wel bij de goede challenge haha...
    De voorbeelden zijn erg leuk.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorbeelden. Ik doe weer gezellig mee met de challenge.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen