zondag 17 januari 2016

KIC Challenge 77 CAS!

Hallo allemaal!

De eerste 2 weken van het nieuwe jaar zitten er weer op, zo ook onze eerste challenge van het nieuwe jaar. 
We gaan vandaag alweer van start met een nieuw challenge met het thema CAS (Clean and Simple). 

Hieronder  de voorbeelden van ons designteam groen:


















De sponsor voor deze challenge is:



Onze designteam members hebben met digi's van haar hand gewerkt, en zij zal voor de winnaar van deze challenge ook enkele digi's sponsoren. 

Deze challenge loopt tot en met zaterdag 30 januari 2016 tot 23:00.

Doen jullie mee?




12 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeeldkaarten dames!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige digi's, mooie voorbeeld/inspiratiekaartjes!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke voorbeelden.
    Voor deze voor mij moeilijke challenge.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten gemaakt die digi's.
    Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vraagje, ik denk niet dat mijn kaart een goede CAS kaart is. In dat geval verwijder maar hoor.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke challenge, toffe inspiratie kaarten.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat mijn kaart CAS genoeg is ik hoor het wel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opdracht en mooie voorbeelden!1

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging en de voorbeelden zijn super!!
    Ben niet zo thuis in CAS kaart maken, maar ik heb er een geplaatst, hoor wel of ie CAS genoeg is.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaarten allemaal! Prachtig. Wordt lastig om een top 3 samen te stellen voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge met mooie voorbeelden. Heb nog net op het nippertje mee kunnen doen.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke voorbeelden. Ik heb ook net een kaartje toegevoegd.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen