zondag 23 november 2014

KIC Challenge 47 Kerst Alles Mag!

Hallo allemaal!

Wat zijn wij blij om te zien dat we zo veel  deelnemers hadden bij 
Challenge 46 Kerst in Niet Traditionele Kleuren! 

En omdat we even in kerstsfeer blijven, starten we vandaag met de Challenge Kerst Alles Mag!

Dus ga weer aan de slag en doe gezellig mee!

Hieronder de voorbeelden van designteam Groen:





(Simple Card Box)














De sponsor voor deze challenge is: 




Zij zullen enkele digi-stamps sponsoren.

Deze challenge loopt tot zaterdag 6 december 2014 22:00.

Doen jullie weer mee? 



8 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Mijn kaart heb ik geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb ik hier al voorbij zien komen!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn kaart staat er ook bij,heb voor het eerst een vouwkaart gemaakt,daar ik verslaafd ben aan borduren toch ook een borduurwerkje erin verwerkt.
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely Challenge Happy Thanksgiving!!! Until next time THANKS! :-)

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten en creaties. Doe graag ook weer mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties zijn er weer gemaakt.
    Met hoeveel inzendingen per challenge mag je ook al weer meedoen, want dat kan ik volgens mij niet meer vinden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt. Heb op het nippertje nog een kaartje geplaatst.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen