zondag 9 november 2014

KIC Challenge 46 Kerst in niet Traditionele Kleuren!

Hallo allemaal!

Wat ontzettend jammer dat we bij onze halloween challenge maar 9 deelnemers hadden, maar toch bedankt voor degene die mee hebben gedaan met prachtige creaties!

Omdat we inmiddels zo langzaam aan in kerst sferen beginnen te komen, hopen we deze ronde op veel meer deelnemers.

Vandaag starten  we namelijk onze challenge Kerst in niet Traditionele Kleuren!

Hieronder de voorbeelden van de dames van team roze. 


















De sponsor voor deze challenge is :

by Kaartjes-Inspiratie
  Met een cadeaubon t.w.v €10,- . Je mag dan een bestelling van stampin'up artikelen doorgeven aan mij, en daarop krijg je dan €10,- korting. 
Verzendkosten zijn hier niet bij inbegrepen.

Deze challenge loopt tot zaterdag 22 november 2014 22:00.

Doen jullie mee?? 




15 opmerkingen:

  1. Een leuke challange! Ik ga aan de slag! =)
    Liefs ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes dames! Aan de voorbeelden kan het niet liggen. Ze zijn prachtig...
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb toevallig twee kaarten in niet traditionele kerstkleuren gemaakt! Hoeveel kaarten mag je eigenlijk inzenden, ik zie nergens de regeltjes staan...? Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag jullie challenge, en dacht ik doe een poging.
    Ben benieuwd of mijn kaartje aan de voorwaarden voldoet.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke nieuwe challenge,hier had ik nou nooit aan gedacht! Ik ga eens kijken wat ik ervan kan gaan maken. Mooie voorbeelden in ieder geval zeg!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke Challenge!!!
    prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik waag ook maar eens mijn kans!
    Veel succes aan iedereen!
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen,
    doe graag mee met deze challenge, mijn kaart staat er bij.
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hoop mooie kaarten al,we hebben er zin in! Moet zeggen dat het wel heel leuk is om met hele andere kleuren zoals rood,groen,zilver en goud een kerstkaart te maken,nooit eerder aan gedacht!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zag eigenlijk bij een andere blogster de aanduiding, cjallege in niet traditionele kleuren. En dit zijn niet de traditionele rood en groen kleuren, dus ik heb hem er bij gezet. Veel succes met de challenges.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Mijn kaart staat er bij hoor.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,

    Ik probeer mijn creatie te linken maar dan geeft de pagina aan dat het niet bestaat.
    Dus hierbij mijn bijdrage via deze reactie.
    http://dora-knutselhoekje.blogspot.com/2014/11/kerstkaart.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor het linken van mijn creatie, Ik dacht ik probeer het nog een keer maar ik zie mijn kaart al tussen staan.
      jullie link was niet op de enige blog wat niet werkte. dus het zal wel aan mijn internet hebben gelegen.
      nogmaals dank je wel.
      groetjes Dora

      Verwijderen
  13. vergeet ik nog even te zeggen'hoe mooi jullie creaties zijn met dit thema.
    zo creatief gewerkt met kleuren die eigenlijk niet traditioneel zijn. erg mooie kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely Challenge!!! Until next time THANKS! :-)

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen