woensdag 2 april 2014

Uitslag KIC Challenge 29 Bingo!

Hallo allemaal!

Hier zijn we weer met de uistlag van onze Bingo Challenge. 

De winnares hebben we gekozen via random.org




De winnares die op nr 14 staat is Jeanet met onderstaand kaartje.




Jeanet , van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je zo snel mogelijk even contact met me opnemen via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en het prijsje van Bugaboo naar je wordt opgestuurd. 

Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:

  1. Mija (Nr 3)
  2. Tinie (Nr 1)
  3. Ela (Nr 28)
Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner, en als jullie het leuk vinden kan dat voor 3 maanden. 

Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 










4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf een plekje in de top 3.Bedankt.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Jeanet met je prijs en dames in de top 3 met jullie ereplekje.Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Jeanet met je prijs en ook de mede top 3-ers!
    Wat ontzettend leuk dat we gastdesigner mogen zijn, ik heb al een mailtje gestuurd.
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen