zondag 16 maart 2014

KIC Challenge 29 Bingo!

Hallo allemaal!

We hadden bij onze vorige challenge niet zo veel deelnemers, maar in principe hadden  we dit kunnen verwachten want niet iedereen heeft iets met carnaval. Kan me dus goed voorstellen dat voor vele het thema niet aansprak. 
Jammer, maar vandaag gaan we weer  met een nieuwe challenge van start , en ik weet zeker dat dit veel meer in de smaak zal vallen!
Deze keer hebben we weer een Bingo-Challenge.


Hieronder de voorbeelden van designteam groen:


Parels - bloemen - swirls






Parels - bloemen - swirls



Parels - Swirl - Bloemen - Hartjes - Lint



Knopen - Glitter - Bloemen




Knopen - Glitter - Bloemen



Knopen - Gescheurd papier - Lint - Hartjes - Swirls - Parels en bloemen. 



De sponsor voor deze challenge is:


Zij sponsoren voor de winnaar enkele digi's.
Deze kan je bij de meeste van onze designers terug vinden in hun creatie's.


Doen jullie mee?? 




10 opmerkingen:

  1. Wat een fantastische voorbeelden zijn er weer gemaakt, superleuk dames.
    fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie voorbeeld kaarten.
    Ik ga proberen mee te doen.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb net jullie blog ontdekt en ga zeker meedoen met deze challenge.
    Mooie voorbeeld kaarten dat jullie gemaakt hebben !

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie voorbeelden ik doe weer lekker mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden en ik heb al een idee. Kan best zijn dat de carnaval niet bij iedereen leeft. En het is geen gelegenheid om een kaart te sturen, denk ik...??
    Nu hebben jullie er al 6 en het is nog maar net begonnen! Dat belooft wat!
    Groetjes,
    GerJAnne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie voorbeelden Dame,s.
    Ik heb mijn kaart geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden! Doe graag mee met deze leuke challenge!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb net mijn kaartje gelinkt maar verschijnt niet...Das balen, ga het morgen nog eens proberen...Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inlinkz zegt dat URL al bestaat bij linkingup maar mijn kaartje verschijnt niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oef... dat was echt op het laatste moment, ben alleen vergeten te vermelden in mijn bericht dat ik bloemen, parels en swirls heb gebruikt dus bij deze.
    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen