woensdag 4 september 2013

Uitslag KIC Challenge 14 Alles behalve vierkant/ rechthoekig!

Hallo allemaal!

Vandaag zijn we er weer om de uitslag bekend te maken van KIC Challenge 14!

De winnaar hebben we weer gekozen via random.org


De winnares die op nr 16 staat is Ria met onderstaand kaartje:


Ria, gefeliciteerd met het winnen van deze challenge! Neem voor het weekend even contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en het prijsje naar je wordt opgestuurd. 

Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog:


Ook hebben wij weer een top 3 samen gesteld en vanaf nu krijgt iedereen die in de top 3 komt een plekje als gastdesigner voor de eerst volgende challenge.

Onze top 3:
  1. Maia (Nr 21)
  2. Bernadet (nr 6)
  3. Nelleke (nr 19)

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog.



Dames, willen jullie nog even contact met me opnemen voor het weekend via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com??

Dan kan ik jullie laten weten wat de bedoeling is. 





4 opmerkingen:

  1. Proficiat allemaal dames!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig leuk dat ik in de top3 ben beland.
    Hartstikke bedankt dames!!
    Ook de andere dames proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Kim,
    Leuk dat ik gewonnen heb.
    Ik heb nu twee keer een mailtje gestuurd maar hoor niets,komt mijn mail soms niet aan bij je?
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps ik zie nu pas dat ik bij jullie in de top 3 sta sorry hoor!
    Ik was even niet bezig met bloggen en freubelen.
    Mail toch nog eventjes hoor en bedankt voor de eer, erg leuk!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen