zondag 18 augustus 2013

KIC Challenge 14 Alles behalve vierkant/rechthoekig!

Hallo allemaal!

Het is alweer zondag, en er zijn weer 2 weken voorbij dus het is weer tijd voor een nieuwe challenge!

Vandaag gaan we aan de slag met challenge 14, en je mag hiervoor alles maken zolang de vorm maar NIET vierkant of rechthoekig is.

Voordat jullie de voorbeelden van het roze designteam te zien krijgen, wil ik allereerst 3 nieuwe dames welkom heten binnen het Kaartjes-Inspiratie-Challenges-Blog- Designteam:

In team Groen mogen we verwelkomen:


In team Roze mogen we verwelkomen:

Ik zal de dames nog voorstellen op de designteampagina!

Mochten er nog geïnteresseerde zijn, stuur dan een mailtje naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Nu zal ik jullie niet langer meer in spanning houden.
Hieronder de voorbeelden van het designteam!
























De sponsor voor deze challenge is:

Zij sponsoren een cadeaubon t.w.v €12,50!


Doen jullie weer allemaal mee met deze uitdaging?? 


Deze challenge loopt tot zaterdag 31 augustus 2013 tot 20:00 .


Succes allemaal!







7 opmerkingen:

  1. Hallo dames van Team Roze, wat hebben jullie weer geweldig mooie kaarten gemaakt. Toppie!!!
    Succes. Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, super en welkom nieuwe designmembers, super voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaarten hoor!! Ik heb zojuist mijn bijdrage ook geplaatst.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt! Ik doe graag mee aan de challenge.

    Groetjes,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig jullie kaartjes
    ik doe graag met jullie mee,
    weet alleen niet of ik het goed heb gedaan,
    met de link
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitdaging!
    Schitterend jullie voorbeeld inspiratie kaarten!
    Ik doe graag mee hoor.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen