woensdag 20 maart 2013

Uitslag KIC - Challenge 2 Vlinders!

Hallo allemaal!

Wat vliegen de dagen toch snel voorbij , en vaak kom je toch uren tekort op een dag.
Maar hier zijn we dan eindelijk met de uitslag van KIC- Challenge 2 Vlinders!

We hebben de winnares gekozen via random.org


De winnares die op nr 37 staat is Martje met onderstaand kaartje.


Martje, gefeliciteerd met het winnen van de challenge en neem voor het weekend even contact met mij op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com en met Claudia, via kicclaudia@gmail.com om je prijsje in ontvangst te nemen.
Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog.


Ook hebben wij nog een top 3 samengesteld, en dit hebben we weer gedaan als team.
Van alle teamleden alle keuzes opgeschreven en genummerd en ook hier weer random.org op los gelaten.

         Onze top 3:
  1. Hetty (nr 19)
  2. Jeanet (nr 35) 
  3. Carla (nr 44)
Jullie mogen onderstaande afbeelding meenemen voor op jullie blog!






3 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd allemaal
    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, een plekje in de top 3. Bedankt!
    Andere dames ook van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik voel me super blij met mijn top 3 plaatsje.
    Bedankt DT team.
    Aan de andere dames ook mijn felicitaties.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen