zondag 3 maart 2013

KIC-Challenge 2 Vlinders!

Hallo allemaal!

Onze eerste challenge zit er weer op, en nu gaan we aan de slag met onze tweede challenge.
Zoals de titel al zegt zal dit het thema Vlinders worden.

Deze challenge zal Team Roze hun creaties met jullie delen.
Hieronder de kaartjes van het designteam.


Ria







Omdat onze eerste challenge met het thema ALLES MAG zo een succes was, hebben we dit keer maar lief twee sponsors!

Sponsor 1:
 sponsort deze leuke digistempel!



Sponsor 2 :


En zij sponsoren een cadeaubon van €7,50, die je bij hun kan inwisselen voor leuke hobbymaterialen.
Klik op de afbeelding om doorverwezen te worden naar hun site!

We zouden het leuk vinden als jullie weer gezellig met ons meedoen met deze nieuwe challenge! 


Doe je mee, link dan je kaartje bij InLinks hier beneden.
En het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat.
Deze challenge loopt tot Zaterdag 16 Maart 2013.
De winnaar van deze challenge wordt bekend gemaakt op woensdag 20 Maart, zo ook de Top 3!




11 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuke kaartjes hebben jullie gemaakt meiden.
    Top hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging en wat een mooie voorbeeldkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke voorbeeldkaarten!
    Ik heb net mijn kaartje gelinkt...
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk blog.Ik heb jullie net gevonden. Er ligt een kaart te drogen dus ik kan meedoen.
    Fijne zondag en groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke uitdaging en vlinders vind ik erg mooi en gebruik ik ook best vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke opdracht. Ik heb juist mijn kaart geplaatst.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge hoor, doe nu voor het eerst mee en hoop vaker van de partij te zijn,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!! Dank jullie wel voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige voorbeeld kaartjes DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is gelukt en staat erbij. Bedankt voor de info.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja,hor erg leuk,kan nog net!!hij staat erbij!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen