woensdag 6 maart 2013

Uitslag KIC-Challenge 1 Alles Mag!

Hallo allemaal! 

Hier zijn we dan met de uitslag van de KIC- Challenge 1 Alles Mag .

We hebben de winnares gekozen via random. org


Degene die dubbel in mister linky stonden heb ik maar 1 keer meegeteld, vandaar dat ik op 75 deelnemers uitkwam.


De winnares die op nr 70 staat is Marianne Schut met bovenstaand kaartje!



Marianne gefeliciteerd met het winnen van de challenge en neem voor donderdagavond even contact op met mij via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com en met Claudia, via kicclaudia@gmail.com om je prijsje in onvangst te nemen.
Bovenstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog.

Ook hebben wij nog een top 3 samen gesteld, en dit hebben we gedaan met enkele teamleden, maar wat was dit moeilijk!
Wat waren er veel mooie kaartjes gemaakt!
Dit heeft ons ook doen besluiten om vanaf de volgende challenge ook de top 3 via random.org te kiezen.

Onze top 3:
  1. Deborah Deruyck (nr 1)
  2. Jacomijn (nr 26)
  3. Ula (39)
Jullie mogen onderstaande afbeelding meenemen voor op jullie blog!






5 opmerkingen:

  1. Bedankt dat ik met mijn kaartje in jullie top 3 mag staan!
    En ook gefeliciteerd aan de andere dames!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kaartje was ook bijzonder mooi, dus je hebt het verdiend.

      XXX Kim

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke verrassing dat mijn kaartje als winnaar uit de bus is gekomen, ik ga jullie zo gelijk even mailen. Ook mijn felicitaties voor de top 3! liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt het verdiend! Je kaartje is prachtig! En ik ben blij dat random.org jou heeft uitgekozen.

      XXX Kim

      Verwijderen
  3. Wat leuk, ik in Top 3!
    En dames jullie ook gefeliciteerd!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen