zondag 17 februari 2013

KIC-Challenge 1 Alles Mag!

Hallo allemaal!

Wij gaan vandaag na enige tijd wachten  eindelijk van start met onze eerste challenge!
Het thema (om het voor jullie eerst zo makkelijk mogelijk te houden) is ALLES MAG!

Deze challenge gaat van start met team groen!
Hieronder de kaartjes van het designteam:











De sponsor voor deze challenge, geeft een tegoed bon ter waarde van €10,- die je  kan besteden aan Stamp'in Up! producten bij 




We zouden het leuk vinden als jullie allemaal gezellig meedoen met onze challenge.
Dit kan alleen als jullie je houden aan de regels, die genoemd zijn in de sidebar.

Doe je mee, link je kaartje dan bij Mr Linky hier beneden.
En het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat. 
Deze challenge loopt tot zaterdag 2 maart 2013. 

De winnaar wordt gekozen aan de hand van random.org. De top 3 kiezen we zelf uit,
Deze zullen we bekend maken op Woensdag  6 Maart 2013.



69 opmerkingen:

  1. Succes met jullie challenge blog! Ik heb alvast mijn deelname ingestuurd.

    Grtjs
    ScrapsEls
    www.scrapsels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een kaartje gemaakt en ingestuurd. Succes met de nieuwe blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met jullie nieuwe blog ik ga aan de slag altijd leuk een challenge
    Een fijne zondag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb mijn kaartje geplaatst ik doe graag mee grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    Veel succes met jullie nieuwe blog. Ik ga alvast aan de slag om mee te kunnen doen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie voorbeeldkaarten. Ik ga zeker proberen mee te doen met de challenge.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi voorbeeldkaarten. Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge bij een leuk blog.
    Ik heb net ook mijn kaart mee laten doen.
    Je kan alleen bij Mr. Linky niet zien wie
    er allemaal mee doen...

    Lieve groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het goed is en je gaat op mr linky staan verschijnen wel de namen.
      Maar omdat deze toch niet zo praktisch blijkt te zijn gaan we vanaf volgende challenge over op inlinkz. Een andere manier om je kaartje te linken.

      XXX Kim

      Verwijderen
  9. Wat een supermooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, helemaal leuk. Ik heb de challenge opgeschreven in mijn schriftje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super gaaf: Een nieuw Challenge blog!! Leuke uitdaging waar je alle kanten mee uit kunt. Prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Dank jullie wel voor de inspiratie!! Mijn uitwerking heb ik zojuist geplaatst!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke eerste challenge ! Ik doe mee hoor, veel succes met het nieuwe blog !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,

      Ik zou heel graag willen meedoen, maar ik krijg mijn kaartje er niet op. Jullie link werkt bij mij niet.

      grtjs
      Claudia

      Verwijderen
    2. Ik zie dat je er al tussen staat Claudia, dus hoef je niet meer toe te voegen. Dank je wel voor het meedoen!

      XXX Kim

      Verwijderen
  12. Wat een leuk challengeblog hebben jullie gefeliciteerd ermee
    Mooie voorbeeldkaartjes hebben jullie ook gemaakt....
    Mijn kaartje staat er ook bij gelinkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel succes met je nieuwe challenge blog. Ek doe graag mee als het mag, groetjes, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke challenge,ik doe graag mee hoor
    en jullie blog is superrrrr
    liefs debo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel succes met jullie blog! Ook ik heb jullie toegevoegd aan mijn challengeblogrijtje :D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk weer een nieuwe challenge blog erbij succes ermee.Ik doe er graag aan mee!!! Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat weer een leuke challenge op een nieuw challenge blog, heel veel succes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben altijd wel te vinden voor een nieuwe challenge.
    Net mijn inzending gedaan.
    Heel veel succes met jullie challenge blog.
    Groetjes en tot ziens,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik waag ook eens een kansje, je weet maar nooit.
    Wel jammer dat jullie niet zelf"' de mooiste' creatie uitzoeken/uitkiezen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik doe mee. heb mijn kaartje gelinkt.Ik las al in de reacties dat jullie volgende keer op andere wijze linken, ik vind het altijd leuk om de andere kaarten te zien, is nu wat lastiger.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas is het dan niet mogelijk om de afbeeldingen van de kaartjes te zien,aangezien je daarvoor moet betalen. Maar het is dan wel mogelijk om de namen te zien.

      Verwijderen
  21. O wat leuk! Succes dames!
    Groetjes. Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mijn kaartje staat ook online ladies

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt.
    Ook ik heb mijn kaartje geplaatst.
    Gr Ria V

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dames, HELP!!!
    Het lukt mij niet mijn creatie bij Mister Linky te plaatsen.
    Groetjes, Ula

    http://mycardsworld.blogspot.nl/2013/02/ccc-13.html

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi dames, altijd leuk een nieuw challengeblog. Veel verschillende voorbeeldjes van het DT. Heb net mijn kaartje gelinkt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo,

    Ik wil jullie heel veel succes wensen met dit nieuwe challengeblog!
    De voorbeelden zijn erg leuk en divers.

    Groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Voor mij is het pas dit jaar, dat ik van dit fenomeen, Challenge, kennis neem en probeer uiteraard mee te doen.
    Ik wens jullie in ieder geval veel succes.
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb mijn blog ook gelinkt ik wil met de kaart meedoen met het roze jurkje.
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik heb een nieuw bericht op mijn blog gezet met een link naar jullie blog en ook via linky een betere link geplaatst ik kan mijn eerste link niet bij linky verwijderen, misschien jullie wel nummer 36 is fout en mag dus weg,
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/2013/02/challeges-waar-ik-deze-maand-aan-meedoe.html

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mijn kaartje is ook geplaatst hoor, veel succes met jullie nieuwe blog.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie voorbeeld kaartjes hebben jullie gemaakt.
    Heb net ook mijn creatie geplaatst.
    Succes met jullie nieuwe blog!

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik dacht dat ik mijn creatie geplaats had, maar ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar ik sta er nog steeds niet bij.

    Gr, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is de link van je blogbericht? Dan voeg ik je even toe, bent toch even achter pc.

      XXX Kim

      Verwijderen
    2. Ik heb je blog-berichtje even opgezocht en je inmiddels toegevoegd via mr linky.

      Verwijderen
    3. Ik zag dat ik er nu wel bijstond, dank je wel!

      Groetjes,
      Sjanie

      Verwijderen
  33. Hoi,
    heb ook een kaartje geplaatst, succes met je Blog

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige voorbeelden zijn er door het DT gemaakt. Ik heb net mijn bijdrage erop gezet.

    Groetejs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke challenge, ben volger geworden en doe gezellig mee.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk dat jullie nu een eigen Challenge Blog gestart zijn!
    Ik vind het heel erg leuk om mee te doen en heb daarom een Snoesjes kaart gemaakt en geplaatst via mr. Linky en natuurlijk op mijn Blog!
    Groetjes en veel sukses met deze leuke Challenge Blog!
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Veel succes met de nieuwe Challenge Blog. Ik heb net een inzending geplaatst.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Veel succes met jullie challengeblog...ik doe gezellig mee!
    Mooie DT kaartjes!
    Ben natuurlijk volger geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik weet niet of ik het goed heb gedaan,maar heb geklikt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Succes met jullie blog en ik heb mijn creatie geplaatst.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk zo'n nieuw inspiratieblog. Heel veel succes ermee en we hopen natuurlijk leuke inspiratie bij jullie op te doen. Ik heb mijn kaartje al naar jullie gelinkt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik doe mee!! Leuk dat het een open challenge is! De voorbeeld kaarten zo al zo verschillend, hoe zal dat dan zijn met de kaarten die ingezonden worden.
    Groetjes, Joanne
    creatiesvanjoanne.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik heb meegedaan hoor, hartstikke leuk!

    Groetjes van Dieke Polstra

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heb mijn kaartje geplaatst!!
    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat leuk; een nieuw inspiratieblog. Ik ben van de partij!!
    xxx Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Succes met jullie nieuwe challenge blog!! Een gezellige zondag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zojuist mijn kaartje geplaatst. Leuk om mee te doen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo allemaal!

    Wij(ik en Claudia) en onze designteamleden zijn super blij dat jullie al in zo een grote getale aan onze 1e challenge deel hebben genomen!
    En voor degene die nog gezellig mee komen doen, heten we jullie van harte welkom en hopen er samen met jullie een gezellig en leuk challenge blog van te maken!!

    Kim , Claudia en onze designteam members!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jullie hebben prachtige kaartjes gemaakt meiden!
    Veel succes met jullie nieuwe blog.
    Ik kom er net achter dat mijn bloglink niet werkt(nr 64).Maar kan 'm zelf niet verwijderen?
    Dit moet ie zijn:
    www.cardsbybernadet.blogspot.nl/2013/02/elke-kaart-een-feestje-uitdagign-156.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bernadet,
      Zal er strakjes even heen kijken en je link verwijderen en de goede plaatsen.

      XXX Kim

      Verwijderen
  50. Ik heb net pas jullie blog ontdenkt. leuk!! Succes met jullie nieuw blog.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Kim,
    ik heb jullie blog ook net ontdekt en doe graag mee met de challenge.
    Mijn kaartje staat 2x gelinkt want de eerste link was niet juist, kan je dit misschien nog verwijderen?
    Veel succes met het nieuwe blog!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Berlinde,

      Helaas lukt het me niet meer om de link te verwijderen, weet ook niet hoe dat komt. Denk iets met de instellingen.
      Ik zal je toch maar 1x meetellen in de challenge.
      Er had nog iemand 2x gelinkt per ongeluk.

      XXX Kim

      Verwijderen
  52. Leuke blog en ik heb mijn kaartje net gelinkt
    succes met het blog
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen