woensdag 4 januari 2017

Uitslag KIC Challenge 99 Kerst in Traditionele Kleuren!

Hallo Allemaal!



Hier zijn we met de uitslag van 

  KIC Challlenge 99 Kerst in Traditionele Kleuren! 



Onze Random-winnaar:





Onze winnares is Janique Derks
  met  onderstaand kaartje:




Janique  van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij de sponsor terecht komen.


Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 





Wij hebben zelf weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:










Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






6 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een leuke kaartjes. Gefeliciteerd aan de andere dames en mijn mailtje is onderweg. Reuzeleuk dat ik in de Top 3 ben gekozen!! Fijne avond,
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...wat een leuke kaartjes. Gefeliciteerd aan de andere dames en mijn mailtje is onderweg. Reuzeleuk dat ik in de Top 3 ben gekozen!! Fijne avond,
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte dames, prachtige kaartjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoooo, wat een verassing om te zien dat ik in de top3 gekomen ben.....ik vind dat super leuk en bedankt dames van het DT
      Ook de andere winnaars een dikke proficiat ...doe er maar lekker van genieten... dat doe ik ook ;-))

      groetjes Rosina

      Verwijderen