zaterdag 19 december 2015

Uitslag Bloghop KIC Designteamleden!


Hallo allemaal!

Wij vonden het super leuk om een bloghop te houden ter ere van de geboorte van dochtertje Annalynn van Krista.

In eerste instantie wilde wij een winnaar kiezen via random.org, maar omdat niet iedereen zich aan de voorwaarden heeft gehouden van degene die een reactie hebben achtergelaten, hebben wij ervoor  gekozen om zelf een winnaar te kiezen. 

Wij als team zijn het er met zijn allen over eens dat CreaNancy (nr 3) een terechte winnaar is van het door ons zelf samengestelde prijzenpakket; omdat zij bij iedereen de leukste reactie heeft achtergelaten. 

Nancy, neem even contact met me op via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com , en dan wordt onderstaand pakket naar jou opgestuurd. 


Wij willen ook alle anderen die op welke wijze dan ook onze blogs hebben bezocht en een reactie hebben achtergelaten van harte bedanken voor jullie bezoekjes!

 

5 opmerkingen:

  1. Waw, wat is dat een leuke verrassing! Wat lief van jullie! Ik stuur straks een mailtje!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Nancy met je prijs.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf nancy! gefeliciteerd.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Nancy!
    Daar kun jij vast mee vooruit!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kwam vanavond thuis van het werk, mijn man stond te pronken met een kerstpakje in zijn handen: “Kijk eens wat hier voor jou bezorgd is!”...

    Zo leuk, een kerstpakje boordevol leuke dingetjes! Prachtige stempels (geen enkele die ik al heb ! ), mijn eerste Stampin’ Up-stempelset, zoveel papiertjes, lintjes, bedeltjes, pareltjes, stans, enkele supermooie labeltjes .... wat een plezier om dit alles nu te bekijken, en binnenkort om ermee aan de slag te gaan!

    DANKJEWEL aan iedereen van het KIC-team voor het prachtige geschenk!

    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen