zondag 8 februari 2015

Challengereminder KIC Challenge 52 Valentijn!

Hallo allemaal!

Inmiddels is het alweer een weekje geleden dat onze Valentijns- Challenge van start is gegaan. 
We vinden het natuurlijk super dat we al 20 deelneemsters hebben, maar het zou nog leuker zijn als we meerdere deelnemers krijgen! 

Daarom hier enkele voorbeelden van onze gastdesigners.










En zelf heb  ik ook twee kaartjes gemaakt voor deze challenge, want inmiddels kan ik weer heerlijk freubelen hier en is alles ingericht zoals ik het graag hebben wil. 



Hebben jullie nog wat meer inspiratie gekregen en  
willen jullie mee doen aan deze challenge?? 

Wees er dan snel bij, bij challenge 52 Valentijn!!

Deze loopt tot zaterdag 14 februari 2015!



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten allemaal! Ik mis alleen mijn kaartje?

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie allemaal gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeld kaarten.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke DT kaarten ! Ik heb inmiddels een nieuw kaartje geplaatst voor de challenge (hoop dat deze aan de voorwaarden voldoet)
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen