woensdag 3 september 2014

Uitslag KIC Challenge 40 Kerst met blauw, geel en goud!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challenge 40 Kerst met blauw, geel & goud

De winnares hebben we deze keer zelf gekozen, vanwege het weinig aantal deelnemers.

Wij vonden  Jolanda die op nr 13 staat een terrechte winnares met onderstaand kaartje.





Jolanda, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je voor het weekend even contact met me opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en Crealing het prijsje naar je verstuurd.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:

  1. Karin (nr 4)
  2. Malika (nr 14)
  3. Esther (nr 12)
Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.

Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 





7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, wat een super verrassing.
    Ben nog nooit verder gekomen dan random winnaar of een derde plaats.
    Mijn dag kan niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jolanda en de andere dame,s natuurlijk ook.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie schitterende kaarten dames!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ! Bedankt voor de nominatie in de top 3.
    groetjes,
    Karin ( moet altijd even kijken of ik het ben of de andere Karin ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel leuk om 2 e te zijn in de top 3, alvast bedankt

    Ik probeer al verschillende keer om een e mail naar jullie te zenden om te weten wat je moet doen als gastdesigner. Maar ik krijg iedere keer ongeldig e mail adres. Dus doe ik het via deze weg

    Groetjes Malika

    BeantwoordenVerwijderen