zondag 28 september 2014

KIC Challenge 43 Dieren (dag) Bingo!

Hallo allemaal!

Vandaag zoals jullie zien, is de challenge er wat later dan normaal gesproken, maar dat komt omdat ik afgelopen maandag (na het weekend van de begrafenis van mijn oma) voor een weekje met mijn ouders erop uit ben geweest met de camper. 
We zijn op diverse plaatsen in Belgiƫ, Frankrijk, Nederland en Duitsland geweest.
Ik ben blij ondanks dat het ook een beetje dubbel was door de situatie, dat we nog een weekje zijn kunnen gaan, anders had ik niet veel van de vakantie gehad. 
Morgen begint het normale leven weer en mag ik weer gaan werken.

Maar bij deze, over naar de challenge. 
We starten vandaag met een Bingo- Challenge, maar omdat het binnenkort (4 oktober) ook dierendag is , leek het ons leuk om de challenge hiermee te linken. 

Dit is de bingokaart:


En dit zijn de voorbeelden van team groen:












De sponsor voor deze challenge is: 


Deze challenge loopt tot en met zaterdag 11 oktober 20:00!

Doen jullie weer mee?







4 opmerkingen:

  1. Nog gecondoleerd met je oma, Kimmie.
    Bedankt voor de nieuwe challenge, ga weer proberen tijd te maken en mee te doen! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gecondoleerd met het verlies van je oma .
    Leuke opdracht en mooie voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net mijn kaartje geplaatst, zie weer mooie inzendingen! Succes team met de keuze! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen