zondag 21 september 2014

Challengereminder KIC Challenge 42 Lintjes en knoopjes!

Hallo allemaal!

Inmiddels alweer een week geleden dat challenge 42 van start is gegaan!

Helaas voor mijzelf ook een week gepaard met veel verdriet, want afgelopen maandag ochtend 15 september 2014 om 5:30 is mijn oma overleden. 
Ze had heel veel pijn, en ze is 93 jaar mogen worden.
Ik ben blij dat ik haar in mijn leven heb gehad, ze was een heel bijzonder mens! 
Gelukkig heeft ze nu haar verdiende rust, en het allerbelangrijkste geen pijn meer!


Daarom zal ik voor haar dit kaarsje laten branden!

Nu weer verder met de reminder, waar die voor bedoeld is,en de voorbeelden van onze gastdesigners.













En dan nog een extra kaartje van Trijntje van ons eigen DT.


Doen jullie nog mee?

Ga dan naar het challenge-bericht



10 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met het overlijden van je oma, Kim. Heel veel sterkte!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kim, gecondoleerd met je oma.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verdriet bericht Kim, heel veel sterkte toegewenst.

    Lieve groet,

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Kim gecondoleerd en heel veel sterkte.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd met het overlijden van je oma. Ze heeft een respectabele leeftijd bereikt maar het is altijd te vroeg voor degene die van haar houden. Sterkte, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk weer deze voorbeelden! Ik ga mijn best doen hoor.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had U graag veel sterkte gewenst bij het overlijden van Uw oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel sterkte bij het overlijden van uw Oma .
    Wat een mooie voorbeeldkaarten .
    Grts Doris

    BeantwoordenVerwijderen