zondag 12 januari 2014

Challengereminder KIC Challenge 24 Nieuwjaar!

Hallo allemaal!

De eerste week van de nieuwjaarschallenge is alweer voorbij. Soms gaat de tijd sneller dan je denkt!

Ook hebben we voor komend kwartaal weer een paar nieuwe gastdesigners, die voorgesteld worden op de gastdesigner-pagina

Misschien kunnen de dames jullie nog inspireren om mee te doen met onze challenge. 
















We hebben nu nog maar weinig deelnemers aan de challenge.

Doen jullie nog allemaal mee?? 

Ga da naar dit bericht!! 

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Zie alleen mijn kaart er niet bij staan! Heb die al 6 januari naar je gemaild. Heb net nog maar opnieuw een mail met mijn kaart gemaild. Kan je hem er alsnog bij zetten. Op mijn blog staat die al!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Ja het zijn hele mooie voorbeelden, maar mijn kaartje staat er ook niet tussen. Ik heb die op 5 januari (en ook terug vandaag). Kan je hem ook bijvoegen, want die heeft ook op mijn blog gestaan.
    Bedankt

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten dames...groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen