donderdag 25 april 2013

In de Spotlight.... KreaTrends

Eerst willen wij een warm welkom heten aan onze nieuwe sponsors! Echt zo enthousiast zijn zij om het leuke blog Kaartjes-Inspiratie-Challenges (KIC) te sponsoren! Ik weet ook niet wie ik als eerste in de spotlight moet plaatsen maar omdat KreaTrends al een tijdje leuke oranje/rood/wit/blauw creaties laat zien en omdat het bijna 30 April is heb ik als eerste voor haar gekozen!


Kennis maken met..
KreaTrends

 Deze week stel ik jullie voor aan een van onze nieuwe sponsors! Omdat het bijna 30 april is wil ik jullie het blog laten zien van KreaTRends! Er staan heel veel leuke creaties op met als Thema Koninginnedag/Koningsdag/Kroningsdag! 


Het is wel veel en ik weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven maar dit jaar vieren we toch wel een bijzonder Feest! KreaTrends is een leuke webwinkel en zij staan  dan ook regelmatig op een Hobbybeurs!
Wie weet gaan jullie nu eens bij haar kennis maken op een Hobbybeurs! Of gewoon lekker in vanuit je luie stoel shoppen in de webwinkel!

Groetjes Willie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten