zaterdag 9 maart 2013

KIC Sketch #002

Hallo lieve knutsel vrienden

het is weer zaterdag dus tijd voor een sketch 
en vandaag is het mijn beurt
ik heb deze sketch voor jullie gemaakt 

Je hoeft niet het ovaaltje te gebruiken 
je mag ook een rondje of een vierkantje nemen
de bloemen mogen ook aan de andere kant zitten
maar aan de hand van deze sketch heb ik 
dit voorbeeld kaartje gemaakt 
ik hoop dat jullie hem leuk vinden 


Dus voor dit leuke kaartje heb ik het volgende gebruikt:

Voor het cardstock heb ik wit en roze cardstock gebruik
Het papier is van Papermania
Ik heb de nestabilities Petite ovales en de petite scalloped ovales gebruikt
De stempel is van CCdesign
en is ingekleurd met de copic's sketch markers
De bloemen en het kant komen van Wildorchidcraft
De mal van noordesign
Het lace komt ook van papermania
De parels zijn gemaakt met Liquid pearls White opal van Tim Holtz
zo ben benieuwd wat jullie ervan vinden

De copic's Sketch markers die ik heb gebruikt zijn:


E11,E00,E000,R20,R30
E27,E25,E23,E50
RV14,RV13,RV11,RV10
W5,W4,W3,W2,W1,W0,W00
C03,C01,C00 0
E81,E30,E50


8 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje Ria. Het papier is ook zo enig.

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super leuke kaart Ria.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke sketch en een nog leuker kaartje!! Mooi in het roze!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi voorbeeldkaartje volgens je mooie sketch.
    Ik ga mijn best doen om er ook wat van te maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem gemaakt.Ben nog zoekende waar ik de kaart kan plaatsen.
    Leuk idee,mooie schets en mooie kaart.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is geen challenge. Je zou hem wel kunnen combineren met de lopende challenge.

      XXX Kim

      Verwijderen
  6. Ik heb een combinatie gemaakt van de mooie schets van Ria met de lopende challenge.
    Bedankt Ria 't is een hele leuke om te maken.
    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke schets, ik heb hem ook gebruikt.....zo maar
    http://mariannevanlunszen.blogspot.nl/2013/03/kic-sketch-002.html

    BeantwoordenVerwijderen