zondag 24 maart 2013

KIC Schets #004

Hallo lieve Blog vrienden 

Het is alweer zondag en de Sketch van gisteren is even 1dag te laat
 ik was zo druk dat ik het helemaal vergeten was maar hier is die als nog
voor jullie 
en deze Sketch is het geworden
                                   

                                      en dit is het voorbeeld kaartje wat ik er mee gemaakt heb

                                 

ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik roze en wit  gebruikt van color core
het design papier  is van alles wat
De digi  is van Sherri Baldy
 en is ingekleurd met copic sketch markers
De bloemen en het kant komen van  Wildorchidcrafts
De parels zijn gemaakt met Tim Holz Liquid pearls White opal
Lint is van the ribbon girls
Sentiment is van LOTV
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

gebruikte copic markers
E11,E00,E000,R20,R30
E27,E25,E23,E50
RV14,RV13,RV11,RV10
W5,W4,W3,W2,W1,W0,W00
C03,C01,C00 0
E81,E30,E50


6 opmerkingen:

  1. Prachtige sketch en hele mooie uitwerking van de sketch Ria, ziet er supermooi uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch.
    Ben er vanmiddag mee aan de gang gegaan.

    http://carladanker.blogspot.nl/2013/03/youre-wonderful-friend.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sketch. Ben er volgens mij leuk mee geslaagd. MAAR krijg mijn kaart niet gelinkt.
    Hij staat op het blog van woensdag, 27 maart 2013.

    lenywittenberg.blogspot.com

    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Ria prachtig! en de sketch is super leuk! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen