zaterdag 16 maart 2013

KIC Schets #003

Hallo allemaal!

Het is al weer zaterdag, en dat betekent dus dat we weer voor extra inspiratie zorgen in de vorm van een schets.  En zie hier de schets van deze week!


Ik ben voor de gelegenheid aan de slag gegaan met mijn nieuwe stempeltjes van Lily of the Valley, en ik heb zowel een geboortekaartje gemaakt voor een meisje en een jongen.



Het papier zijn allemaal restjes uit mijn restjesmap, en de stempeltjes zijn mijn eigen creatie.

De stempeltjes zijn ingekleurd met de Copics, en voor de geïnteresseerden hier even de gebruikte kleurtjes:

Grote beer en groot konijn: E50 - E21 - E000
Klein konijn: C3 - C2 - C1
Kleine beer: W3 - W2 - W1
Sterren: Y06
Rand roze: RV21
Rand blauw: B93

Ziezo, we hopen dat jullie het weer een leuke schets vinden, en misschien wil je die wel gebruiken voor de lopende KIC-challenge!

1 opmerking: