woensdag 6 december 2017

Uitslag KIC Challenge 112 Bingo!

Hoi allemaal! 


En zijn jullie erg nieuwsgierig wie er challenge 112 gewonnen hebben???
Nou we zullen jullie niet langer in spanning houden, want bij deze maak ik de uitslag bekend.
Als eerste wint Joke ten Voorde met onderstaande creatie de prijs die gesponsord word door Creapaleis




Gefeliciteerd Joke!

Onze 2e winnaar  Bea Specken wint de prijs van deleukewereld.

http://deleukewereld.marktplaza.nl/









Gefeliciteerd Bea!

En dan onze top 3: 

Wilma van Bijnen







 Super gedaan dames!

Sturen jullie allemaal een bericht naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com
De dames van de top 3 mogen dan als ze willen een keer gast DT zijn in een volgende challenge. 


5 opmerkingen:

  1. Dank jullie wel! Ik heb gewonnen en ik ga contact met jullie opnemen.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat ik met mijn babykaartje in de top 3 sta, dank jullie wel dames!!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    ดูหนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen