zondag 1 januari 2017

KIC Challenge 100 Feest!



Hallo allemaal!

Wij hebben vandaag dubbel feest! 
We beginnen  vandaag met een nieuw jaar, maar tevens starten we vandaag met onze 100 ste challenge! 

Op de eerste plaats willen we jullie graag een heel gelukkig nieuw jaar wensen!

Joanne heeft voor deze gelegenheid speciaal bovenstaand kaartje gemaakt .

En met het thema feest is team roze aan de slag gegaan.















Onze sponsors: 

http://www.creapaleis.nl/

http://www.papernestdolls.com/


Buiten onze sponsors zijn we ook nog allemaal gezamenlijk een prijsje aan het samenstellen, ivm onze 100ste challenge. 

Dit prijsje wordt verdeeld onder de top 3 en degene de leukste reactie geeft op onze 100ste challenge!

En je moet uiteraard volger worden van ons challenge-blog, en/ of lid worden van onze facebook-groep als je dat nog niet bent. 

Onze challenge loopt tot en met 14 januari 2017 tot 23:00. 

Meedoen kan via onze Facebookgroep, of door jullie creatie te sturen naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com


PS: Ik wil jullie erop attenderen dat als jullie via blogs willen meedoen en een creatie willen insturen, dat er dan wel een foto bij moet zijn die ik in het album kan plaatsen, want met alleen een link kan ik de bijdrage helaas niet toevoegen voor jullie. 
Dus er komt dan een foto met verwijzing naar jullie blog op te staan.

2 opmerkingen:

  1. Challenge 100 is hier vandaag van start gegaan
    En van die 100 heb ik vele keren meegedaan
    Elke keer na mooie inspiratie van het DT
    Deed ik met veel plezier steeds mee
    De 100e keer is echt reden voor een feest
    Maar voor jullie als Dt natuurlijk toch het meest
    Jullie zorgen dat dit blog blijft bestaan
    En ik hoop dan ook dat jullie er nog vele jaren voor willen gaan.
    Groeten, Aartje


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik ben zo blij met jullie en alle tijd die jullie erin steken. Het is een grote inspiratiebron voor me. Ga zo door en op naar de 200!!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen