zondag 18 december 2016

KIC Challenge 99 Kerst in Traditionele Kleuren!

Hallo allemaal!

Inmiddels zijn alweer 2 weken voorbij en gaan we weer beginnen met een nieuwe challenge op onze Facebookgroep.

We gaan deze ronde aan de slag met het thema Kerst in Traditionele Kleuren.

En het is de beurt aan team groen om hun creaties te tonen:






















Onze sponsor:


Onze challenge loopt tot en met zaterdag 31 december 2016 tot 23:00.

Meedoen kan via onze Facebookgroep, of door jullie creatie te sturen naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

PS: Ik wil jullie erop attenderen dat als jullie via blogs willen meedoen en een creatie willen insturen, dat er dan wel een foto bij moet zijn die ik in het album kan plaatsen, want met alleen een link kan ik de bijdrage helaas niet toevoegen voor jullie. 
Dus er komt dan een foto met verwijzing naar jullie blog op te staan.


1 opmerking:

  1. Hallo Kimmie,

    Wat hebben jullie prachtige voorbeeldkaarten gemaakt!
    Ik heb net mijn kaart gemaild naar je.
    Dank je wel voor het plaatsen.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen