woensdag 23 november 2016

Uitslag KIC Challenge 96 Bingo!

Hallo Allemaal!



Hier zijn we met de uitslag van 

  KIC Challlenge 96 Bingo! 



Onze Random-winnaar:





  met  onderstaand kaartje:




Caroline  van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij de sponsor terecht komen.


Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Wij hebben zelf weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:












Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






6 opmerkingen:

  1. Caroline,Rosina ,Anita en Elma van harte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Caroline , Rosina , Anita en Elma van harte gefeliciteerd
    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Caroline met je prijs.
    Vind het onwijs leuk om te zien dat mijn kaart een top drie plaats heeft gekregen! Dankjewel voor de waardering team!
    Ook Rosina en Elma van harte. Ze zijn schitterend!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat mijn kaartje random is gekozen als winnaar! Rosina, Anita en Elma gefeliciteerd met jullie top 3 notering. Hele mooie kaarten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry dat ik het niet eerder zag maar heel blij verrast om te zien dat ik met de verjaardagcreatie in de top 3 gekozen ben...Super blij ben ik daarmee...en stuur je zo een mailtje
    Croline gefeliciteerd als winnaar en Anita en Elma ook jullie gefeliciteerd met jullie topplaatsje

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen