zondag 14 augustus 2016

KIC Challenge 91 Aparte Vorm!

Hallo allemaal!

Na de afgelopen challenge borduren die we 1 maand lieten doorlopen in verband met vakantieperiode zijn we er nu weer met een nieuwe challenge. 

Nu is het de beurt aan team groen met het thema Aparte Vorm.

Hieronder de voorbeelden:
























Onze sponsor:

http://www.disdigistamps.com/

Deze challenge loopt ook weer 1 maand in verband met vakantieperiode. 

Dit is tevens onze "voorlopige" laatste challenge op waar jullie kunnen meedoen via het blog en gaan wij vanaf september de challenges voortzetten via onze facebook groep. 

Overigens blijven we wel de challenge bekend maken via hier , en overige activiteiten blijven ook hier, echter deelname is dan alleen mogelijk via onze facebookgroep

En om verwarring te voorkomen, mogen er dan ook alleen maar kaarten geplaatst worden die jullie maken voor de challenge. Maximaal 2 bijdrages per persoon in elk een apart bericht! 

Deze challenge loopt tot en met zaterdag 10 september 2016 tot 23:00.

We zien jullie zondag 11 september dan graag via de Kaartjes Inspiratie Challenges facebookgroep!

Succes allemaal!




12 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden en een leuke challenge.
    Wat jammer dat jullie na deze challenge over stappen naar facebook, ik denk dat ik dan afhaak. Jammer, deed altijd graag mee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, voor mij geldt hetzelfde. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaarten DT
    ja dat vind ik ook jammer, ik heb wel facebook maar vind het op blogs nog steeds het fijnste.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeeldkaarten van het dt maar wat jammer dat jullie overstappen naar facebook, lang zo leuk niet als blogger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opdracht weer dit keer, ik ben gek op de mallen van DDD dus dat komt helemaal goed voor deze opdracht. Jammer dat jullie alleen doorgaan op Facebook. Ook ik deed graag mee maar ga dan ook afhaken waarschijnlijk. Misschien kunnen jullie er nog eens goed over nadenken of je het alleen via Facebook wilt laten lopen, zeker als je het blog toch blijft gebruiken zoals ik hierover lees.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie voorbeeldkaarten en mooie kaarten zijn er al ingeleverd. Dit is mijn eerste keer dat ik hier mee doe. Jammmer dat jullie verder op facebook gaan. Ik vind dat ook minder leuk. Blog is veel overzichtelijker.
    Groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende voorbeelden dames! Leuke challenge!
    Wat ontzettend jammer dat jullie overstappen naar FB met de challenge.
    Denk dat ik dan afhaak. FB vind ik zo ontzettend onoverzichtelijk. Jammer dat jullie dit besluit hebben genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt,
    ja jammer dat jullie overstappen naar FB, ik vind het op blogger veel overzichtelijker,
    misschien kunnen jullie het allebei combineren, dus dat je zowel op FB als op het blog kaartjes mag plaatsen,

    ik heb mijn kaartje voor deze challenge hier geplaatst.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie creaties van het team. Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hoi, Zouden jullie de kaart nr 17 willen verwijderen want die link werkt niet. Wat er mis is gegaan dat weet ik niet. Dus heb ik opnieuw gelinkt. wat nu wel werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaarten zijn er weer gemaakt voor deze leuke challenge.
    Ik heb me gelijk maar even aangemeld op F.B.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen