zondag 24 april 2016

KIC Challenge 84 Holland (Koningsdag)!

Hallo allemaal!

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen had ik veel problemen met mijn computer, maar inmiddels een andere pc aangeschaft, dus we kunnen weer gaan meedraaien in de blogwereld. 

Vol verbazing zie ik dat onze KIC Challenge 83 Kaart/ Project zonder bloemen, veel deelnemers had.

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start, en hopen wij natuurlijk met ons allen, dat jullie ook weer met grote getale mee zullen doen aan deze challenge, met het thema Holland (Koningsdag).

Hieronder de voorbeelden van team roze:






















De sponsor voor deze challenge is:

http://www.creapaleis.nl/


Deze challenge loopt tot en met zaterdag 7 mei 2016 tot 23:00.

Doen jullie weer mee?



7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge ;-)
    Veel succes!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitdaging, bijna koninklijk zelfs gezien de mooie voorbeelden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge. Mijn bijdrage staat er bij.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had me aangemeld met mijn creatie maar ik zie hem er nu niet tussen, is hij verwijderd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ada,

      Ik heb hem niet verwijderd hoor, probeer hem nog eens toe te voegen.

      Groetjes Kim

      Verwijderen
  5. Mooie voorbeelden! Ik heb mijn bijdrage geplaatst!
    Crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeld kaarten dames.
    Mijn kaart staat er bij en de dichte kaart is op mijn blog te zien.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen