zondag 17 april 2016

Challengereminder KIC Challenge 83 Kaart/ project zonder bloemen!

Hallo allemaal!

Ik ondervindt de laatste week ontzettend veel problemen met mijn pc, heb hem al laten repareren bij een computerzaak, maar nog heeft hij kuren en wilt hij me liever in de steek laten dan met me mee werken. 

Na lang wachten en veel geduld is hij nu toch opgestart, maar denk dat het tijd wordt voor een nieuwe pc. 

Maar hier zijn we dan toch met de challengereminder voor KIC Challenge 83

Enkele designers hopen jullie te inspireren om mee te doen aan onze challenge.



 Gea




Om mee te doen aan onze challenge, ga dan door naar ons challenge-bericht!

Deze loopt nog tot en met zaterdag 23 april 2016 tot 23:00.

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige mannenkaart.
    Heel mooi samengesteld en prachtige dingen op te zien.
    Super Trijntje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten zijn er door het team gemaakt Kim!
    Volgens mij heb ik een verkeerd mailtje van je gekregen....kun je het a.u.b. even checken?
    Ik hoor nog wel van je....bedankt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen