woensdag 2 maart 2016

Uitslag KIC Challenge 79 Borduren!

Hallo Allemaal!


Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challlenge 79 Borduren!


Vanaf nu wordt onze winnaar weer gekozen via random.org om iedereen kans te kunnen laten maken om onze challenge te winnen. 






Onze winnares is Caroline (nr 29) 
  met  onderstaand kaartje:







Caroline  van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij de sponsor terecht komen.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Wij hebben zelf weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:


Lady M, wil je even contact met me opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com?

Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






4 opmerkingen:

  1. Oh super gaaf dat ik in de top drie terecht gekomen ben. dankjewel voor de waardering dt team.
    Ook Caroline gefeliciteerd met je prijs.
    Maartje (Lady M) ook een leuke prijs gewonnen en Bea ook gefeliciteerd met jullie top drie plaatsen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat ik in de top 3 gekomen bent de anderen dames ook gefeliciteerd met de prijs en waardering groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd dames met jullie mooie kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik gewonnen heb met random, terwijl er nog zoveel mooie kaarten bij zaten! Dus ook de dames van de top 3: jullie ook gefeliciteerd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen