woensdag 17 februari 2016

Uitslag KIC Challenge 78 Valentijn!

Hallo Allemaal!


Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challlenge 78 Valentijn!

Wat waren jullie met veeeeeeeeel deelnemers deze ronde, en wat was het voor mij moeilijk om de top 3 samen te stellen uit wat het designteam had aangegeven! Maar we zijn er uit! 

Vanaf nu wordt onze winnaar weer gekozen via random.org om iedereen kans te kunnen laten maken om onze challenge te winnen. 





Onze winnares is Sé-tje Limlam frutsels (nr 28) 
  met  onderstaand kaartje:







José  van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij de sponsor terecht komen.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Wij hebben zelf weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:


Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met jullie prijs en top 3 notering!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd LimLam en ook de andere dames! Vind het ook super om in de top 3 te staan!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaar en aan de dames van de top3.
    Dank je wel voor het kiezen van mijn kaart, ik ga even mailen voor de datum.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaar en de top 3
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal gefeliciteerd dames,
    mijn mailtje is verstuurd.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen