zondag 3 januari 2016

KIC Challenge 76 Nieuw Jaar!





Hallo allemaal!

Het hele team van Kaartjes-Inspiratie-Challenges- Blog, wilt op de eerste plaats iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen!!

Ons thema voor de eerste challenge van het Nieuwe Jaar, is dus ook Nieuw Jaar!

Hieronder de voorbeelden van designteam roze:



 



 





  











De sponsor voor de laatste keer, voor deze challenge is:

https://www.creabest.nl/

Wij danken bij deze dan ook Creabest voor de sponsoring van het afgelopen jaar!!

Onze challenge loopt tot en met zaterdag 16 januari 2016 tot 23:00.

Doen jullie weer mee?? 


4 opmerkingen:

  1. Heb net mijn kaart geplaatst, maar is niet helemaal goed gegaan vlg mij, Sorry kan het zelf niet veranderen denk ik.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door Irene doe ik mee aan jullie challenge .
    Ineens volg ik Jullie ook .
    Een creatief jaar voor jullie !
    Liefs sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke opdracht ik heb mijn kaartje weer geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden.
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen