zondag 8 november 2015

KIC Challenge 72 Kerst!

Hallo allemaal!

Jammer genoeg hadden we bij Challenge 71 Halloween! niet zoveel deelnemers. 

Vonden jullie het geen leuke uitdaging? 

Maar nu gaan we weer met een nieuwe challenge van start en namelijk met het thema Kerst!

Je kan immers nooit vroeg genoeg beginnen met je kerstkaarten. 

Hieronder de voorbeelden van designteam roze:



















Onze sponsor is:



Doen jullie allemaal mee met onze uitdaging? 

Deze loopt tot en met zaterdag 21 november 2015 tot 23:00.



21 opmerkingen:

  1. helaas heb ik niks met Halloween dus daar heb ik niet aan mee gedaan
    maar dit keer we,l want kerstkaarten heb je altijd nodig en ik vind het ook leuk om die te maken
    dus ik heb mijn kaartje weer geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker was de Halloween uitdaging leuk en zeker om in dat thema kaarten te maken. Maar helaas heb ik niemand in mijn omgeving waar ik dan die kaart heen zou sturen. En ik heb met mezelf afgesproken om alleen nog dingen te maken waar ik wat aan heb en niet speciaal voor een challenge.
    Maar met deze nieuwe uitdaging zullen er vast weer veel deelnemers zijn.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeld kaarten zijn er gemaakt.
    Ik heb niets met Halloween,dus heb niet mee gedaan.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kerstkaarten DT

    jawel halloween is leuk om temaken maar ik vond de datum telaat om nog meetedoen.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het met Karin eens, het was een beetje laat voor mij, ik had al iets gemaakt maar eerder, en had vrij weinig met Halloween. Vandaar dat ik maar 1 stuk hiervoor maak.
      En helaas kwam deze uitdaging later.
      Gr Anita

      Verwijderen
  5. wat een geweldige serie kaarten dat geeft inspiratie om eens mee te doen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nee. ik heb ook niks met Halloween, maar kerst is wat anders.
    Jullie hebben weer geweldige voorbeeldkaarten gemaakt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Halloween is niet zo mijn ding, kerst des te meer. Dus bij deze doe ik weer een keertje mee. Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden. Ik ben gelijk aan de slag gegaan, maar kan helaas de link niet toevoegen. Ik heb het gisteren al geprobeerd en dacht, misschien dat het vandaag wel lukt. Niet dus. Ik klik op add your link. Dan krijg ik de melding adding link to....... maar dan gebeurd er niets. Kan iemand anders de link toevoegen? http://magicalscrapworld.blogspot.nl/2015/11/kerstkaarten-challenge-dag-8-jolly.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is me gelukt. Via google lukt het me niet om de link toe te voegen. Maar via een andere browser (Internet Explorer) wel.

      Verwijderen
  9. ik heb ook niks met halloween maar kerst kaarten heb ik nooit genoeg dus doe ik weer lekker mee groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met Halloween heb ik niks, maar met deze challenge doe ik graag weer mee. Bedankt voor de mooie voorbeeldkaarten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeeldjes in diverse stijlen dames van het DT !
    Ik heb ook net een kaartje geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige challenge met mooie voorbeelden, graag doe ik hieraan mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes. Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb zojuist de kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great challenge, I had a blast playing along and seeing all the lovely makes! Thank you so much. Hugs :-)

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kerstkaartje geplaatst op de valreep! Nee, halloween is helemaal niet mijn ding maar toch heb ik hele spannende kaartjes voorbij zien komen. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt allemaal voor jullie reacties en het meedoen met deze challenge! Ik ben blij om te zien dat jullie met zo een groot aantal mee deden, en hopelijk zien we jullie terug bij de volgende challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt allemaal voor jullie reacties en het meedoen met deze challenge! Ik ben blij om te zien dat jullie met zo een groot aantal mee deden, en hopelijk zien we jullie terug bij de volgende challenge!

    BeantwoordenVerwijderen