zondag 15 november 2015

Inkleuren met Distress Inkt!

Hallo allemaal!

Op youtube kwam ik onderstaand filmpje tegen.
Afgelopen vrijdag gaf designteam member Claudia te kennen dat ze graag wilde leren inkleuren met distress- inkt, dus ben ik even op zoek gegaan.
En kan ik het natuurlijk meteen hier met iedereen delen, voor degene die hier wat inspiratie mee wil opdoen.

Je kan op deze manier ook inkleuren met Classic Stampin'Pads van Stampin'up!®, waar ik zelf graag mee werk. 
Deze werken namelijk ook op waterbasis. 

Zelf deed ik dat voorheen met de waterbrush marker, maar omdat ik vaak merkte dat mijn papier dan te nat werd, doe ik het tegenwoordig met fijne kwastjes en een potje water ernaast. 






Veel plezier met deze filmpjes, en we zien graag jullie reacties, of tips die jullie hebben tegenmoet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten