zondag 7 juni 2015

KIC Challenge 61 Geslaagd!

Hallo allemaal!

Zijn jullie dit weekend ook zo aan het genieten van het mooie weer? 

Wij hebben gisteren wat getuinierd bij mijn vriend zijn plantjes, hij heeft buxus planten en taxus planten die gesnoeid moesten worden. Ik wist niet dat ik groene vingers had, maar heb hem ermee geholpen, en hij vond nog dat ik het goed deed ook!


Gisterenavond heerlijk gebarbecued in de tuin van mijn ouders en daarna wat gaan drinken bij mijn oom en tante. 

Vandaag een heerlijke wandeling gemaakt, en van 14:00 terug. 

Heel veel later dan gewend, zijn we er dan nu met de nieuwe challenge met het thema Geslaagd! 
Of je nu geslaagd bent voor je opleiding, of voor een zwemdiploma, dat maakt niet veel uit zolang je het maar aan je creatie kan terug zien.

Hieronder de voorbeelden van team groen:














De sponsor voor deze challenge is :

Zij zal een tegoedbon sponsoren t.w.v €10,- die je bij haar als korting verrekend krijg bij een bestelling aan stampin'up!® materialen.


Deze challenge loopt tot en met zaterdag 20 juni 2015 tot 23:00.

Doen jullie mee?


5 opmerkingen:

  1. Leuke challenge!!!
    Met deze super leuke voorbeelden, kunnen we weer voldoende inspiratie opdoen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind het een erg leuke challenge en van die leuke inspiratiekaarten dat ik nu er een gepost hebt:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik heb in een blog 2 kaarten staan maar kan die niet allebei plaatsen omdat er staat dat de link al bestaat.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan inderdaad kloppen. Als je in een blog bericht 2 kaarten plaatst kan je maar 1x meedoen. Of je moet 2 aparte blogberichten posten.

      Verwijderen
  4. Leuke challenge met prachtige voorbeelden doe graag mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen