woensdag 13 mei 2015

Uitslag KIC Challenge 58 Moederdag!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challlenge 58 Moederdag!



Een terrechte winnaar is Tineke (nr 30) met onderstaand creatie.





Tineke van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij de sponsor terecht komen.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:

  1. Hetty (nr 7) 
  2. Hester (nr 17) 
  3. Anita (nr 22)



Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,
    Wat leuk een top 3. Heel blij mee ☺
    Dank jullie wel.
    Andere dames gefeliciteerd.
    Groeten Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi KIC team, wat super om te zien dat ik weer een top drie plekje beroofd heb! Ben erg blij met deze waardering, dankjewel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tineke gefeliciteerd jetnje winnende creatie en hester en Henny ook gefeliciteerd met jullie top drie plaats.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  3. Wat een verrassing dat mijn theepot gewonnen heeft. Bedankt team! Ik ga zo een mailtje sturen.
    Hetty, Hester en Anita, gefeliciteerd met jullie top-3!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen