woensdag 4 maart 2015

Uitslag KIC Challenge 53 Jongens/ Mannen!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challlenge 53 Jongens/Mannen!



Een terrechte winnaar is Tineke (nr 44) met onderstaand creatie.





Tineke van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij Creabest terecht komen.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:

  1. Janneke (nr 8) 
  2. Jootje (nr 18)
  3. Suzanna (nr 41) 

Janneke, wil je even contact met me opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com? Omdat jij op nr 1 staat kom jij in aanmerking voor de digi's van onze 2e sponsor, Disdigistamps.

Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Tineke! En ook Janneke en Jootje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gewéldig leuk dat ik in de top 3 sta, samen met Jolanda en Suzanna!!
    En Tineke jij gefeliciteerd met je eerste prijs hoor, jou horen we voorlopig niet meer ;-)
    Kim, ik ga je een mailtje sturen hoor..

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames :-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superleuk dat ik met mijn kaart de challenge gewonnen heb! Dank jullie wel.
    Janneke, Jolanda en Suzanna, gefeliciteerd met jullie top-plekjes!
    Ik ga je mailen hoor Kim.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tineke van harte gefeliciteerd met je plekkie en janneke en suzanna jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie top 3 plekje. En Kim ik heb je al een mailtje gestuurd.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen