zondag 1 maart 2015

KIC Challenge 54 Bingo-Challenge!

Hallo allemaal!

Vandaag is  het weer tijd voor een nieuwe  challenge bij Kaartjes-Inspiratie-Challenges-Blog.



We gaan alweer van start met challenge 54 en dit keer een Bingo-challenge. 

Dit is de bingo-kaart:


Hieronder de voorbeelden van team roze:

Linda
















De sponsor voor deze challenge is :


Zij sponsoren een cadeaubon ter waarde van €10,-.

Doen jullie weer mee met deze leuke uitdaging?? 

Deze challenge loopt tot zaterdag 14 maart 2015 22:00





16 opmerkingen:

  1. Hoi dames, wat hebben jullie een prachtige voorbeelden gemaakt. Ik ben er eens als eerste bij.....hahaha.
    Heel veel succes met de challenge!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitdaging en prachtige voorbeeld kaarten zijn er gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeelden! Leuke uitdaging! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    Maar nu heb ik een vraagje....
    Hoe werkt de bingo challenge????

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Giny de bingo werkt als volgt je kiest 3 dingen uit naar aanleiding van de 9 vakjes dat kan zijn van links naar rechts 3 op een rij of schuin 3 op een rij of van boven naar beneden ik hoop dat je het snapt mijn kaart heeft roze bloemen en wit dus de laatste rij van boven naar beneden ik hoop dat je het zo begrijpt fijne zondag en succes met de challenge

      Verwijderen
    2. Dus als ik het goed begrijp moet het wel op een rij zijn en niet willekeurig 3.....

      Verwijderen
    3. Ja dat klopt alleen maakt het niet uit welke rij je kiest diagonaal of horizontaal of verticaal als het maar echt drie op een rij zijn
      Succes

      Verwijderen
  6. Leuk zo een challenge op deze manier hebben wij het nog nooit gedaan.
    We gaan het ook proberen.
    Groetjes martha en margret.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voorbeelden en al bloggend kwam ik bij jullie uitdaging uit en voldoet mijn creatie aan jullie bingo rij met bruin/stans en parels....hij staat erbij! Succes met de uitdaging, aan jullie voorbeelden zal het niet liggen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo dames,

    Heeft een tijdje geduurd maar deze keer ben ik weer van de partij.

    Wat een prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt, top!!

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,
    Heel toevallig zag ik bij een medeblogster deze challenge. Ik ben nog niet zo bekend met challenges en blogs, maar ik doe gewoon een poging en heb mijn kaart er ook maar bij gezet.
    Wat een prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt!
    Ik hoop dan ook dat mijn bijdrage goed overkomt en ik me aan jullie regels heb gehouden!

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo, prachtige kaarten zijn er gemaakt door het DT team. Ook ik heb mijn kaart net gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Mijn kaart staat erbij.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik ben nieuw in blogland en met de challenge's. Dankzij een medeblogster kwam ik op jullie site terecht. En toevallig net een kaartje wat bij jullie mee kan doen. Ik heb voor het rijtje..roze, bloemen, wit gekozen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen