woensdag 4 februari 2015

Uitslag KIC Challenge 51 Geboorte!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challlenge 51 Geboorte!


Een terrechte winnaar is Marieke (nr 11) met onderstaand creatie.





Marieke  van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens op de juiste plek terecht komen.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:

  1. Patricia (nr 9)
  2. Evy (nr 20)
  3. Rimmie (nr 28) 


Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






4 opmerkingen:

  1. Van harte Marieke, wat een lieve kaart! En ook de dames in de top 3 gefeliciteerd! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat mijn kaartje gewonnen heeft! Bedankt. Gefeliciteerd voor de dames in de top 3.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een plaatsje in de top 3!
    Super!
    Natuurlijk wil ik graag gastdesigner zijn voor de volgende challenge!
    Het mailtje komt eraan!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk mijn kaartje staat in de top 3.
    Marieke gefeliciteerd met je leuke winnende kaart. Evy en Rimmie, jullie ook gefeliciteerd met jullie plekje in de top 3.
    Mijn mailtje is onderweg.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen