zondag 1 februari 2015

KIC Challenge 52 Valentijn!

Hallo allemaal!

Later als jullie van ons gewend zijn, gaan we nu toch van start met Challenge 52 met het thema Valentijn!

De reden dat het verlaat is,is dat ik de afgelopen week verhuisd ben. 
Om deze reden heb ik zelf ook nog geen kaartje kunnen maken voor deze challenge, maar zal dit zelf doen voor de reminder. (Mijn hobbykamer begint langzaam vorm te krijgen en  op orde te komen).

Maar nu even verder met de voorbeelden van designteam roze:























De sponsor voor deze challenge is:





 Deze challenge loopt tot zaterdag 14 februari 2015 22:00.

Doen jullie weer mee? 





6 opmerkingen:

  1. Schitterende voorbeeldkaarten
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaarten van het DT!

    En succes nog met het inrichten van je hobbykamer.
    Sinds oktober hebben we een eigen huis, en ik eindelijk een eigen zolder om lekker aan de slag te gaan met mijn hobby's. Alleen is hij nog niet helemaal af, maar dat komt vanzelf wel goed.

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jeetje van een prachtige serie kaarten en creatie's daardoor werd ik geïnspireerd hihi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi allemaal,
    dank je wel voor de leuke voorbeeldkaarten. Ik heb mijn kaartje net ook gelinkt, zijn onconventionele kleuren maar mijn vriend is van beroep vrachtwagenchauffeur en houd niet van dat zoete gedoe. Vandaar mijn kaartje voor hem in blauw, bruin en wit ...
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo team. wat weer een prachtige voorbeeld kaarten. ik heb net op de valreep nog even mijn kaart geplaatst.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen