zondag 28 december 2014

Challengereminder KIC Challenge 49 KerstBingo!

Hallo allemaal! 

Het is alweer een weekje geleden dat onze challenge KerstBingo van start is gegaan! 

Jammer genoeg heb ik nu geen voorbeelden van gastdesigners, want door de feestdagen en de drukte met het feit dat ik per 1 februari zal gaan verhuizen, lig ik een beetje achter om iedereen de betreffende challenges door te geven waaraan ze mee mogen doen, maar dit ga ik zo snel mogelijk proberen recht te trekken. 

Maar bij deze nogmaals de bingo kaart voor jullie.


Esther van designteam groen had nog een kaartje gemaakt,


Ben natuurlijk wel benieuwd naar hoe jullie kerstdagen zijn geweest? 

Zelf heb ik gewerkt, 1e kerstdag ben ik bij mijn ouders geweest en heb ik leuke cadeau'tjes gekregen, die natuurlijk ook bruikbaar zijn in mijn nieuwe appartement omdat ik daar ga koken op inductiekookplaat.

En mijn moeder is ook heel creatief en heeft een "naaidoosje"gemaakt met zelf gebreide sokken. 






2e kerstdag ben ik thuis gebleven en heb ik visite gehad. Samen hebben we een heerlijke wandeling gemaakt, en daarna gekookt en Nanny Mc Phee gekeken op tv. 

Dus al met al een geslaagde kerst!!

Rest mij nog jullie alvast een heel goed uiteinde te wensen namens mij en alle designteamleden, en wil ik iedereen bedanken voor hun inzet het afgelopen jaar!

En vergeet vooral niet mee te doen aan onze challenge

Deze loopt nog tot zaterdag 3 januari 2014 - 22:00


2 opmerkingen:

  1. Hoi Kim,
    dat klinkt inderdaad als twee heel gezellige dagen! Hier hebben we ook heel goede dagen gehad! Altijd fijn als je met warme herinneringen terug kunt kijken.
    Ik ga kijken of het em nog lukt om mee te doen met de Bingo. Vind ik namelijk altijd leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Kim,

    ik heb je wel al een mailtje gestuurd maar vraag mij af of je hem gekregen hebt?
    Een hele fijne jaarwisseling.

    liefs ryanne

    BeantwoordenVerwijderen