woensdag 26 november 2014

Uitslag KIC Challenge 46 Kerst in Niet Tradionele Kleuren!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challlenge 46 Kerst in Niet Traditionele Kleuren!


Een terrechte winnaar is Wendy (nr 5) met onderstaand kaartje.




Wendy van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je voor het weekendeven contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens op de juiste plek terecht komen.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Omdat we veel deelnemers hadden was het deze keer wat moeilijker om te kiezen, want er waren zoveel mooie creaties, maar de designteamleden hebben hun uiterste best gedaan om mij hun keuzes door te geven zodat ik de uiteindelijke keuze kon maken.


Bij deze onze top 3:

  1. Suzan (nr 32)
  2. Marja (nr 23)
  3. Wilma (nr 19) en Marieke (nr 9)
Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.

Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 





8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal met jullie prijs! Jullie hebben het verdient.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hiep hoi, wat leuk. Ik zie dat ik in de top 3 sta. De andere 3 dames ook gefeliciteerd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk! Gefeliciteerd voor de anderen.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal gefeliciteerd,zijn ook stuk voor stuk erg mooi!
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf om mijn kaartje hier terug te zien! Heel erg leuk en heel hartelijk dank!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wendy van harte, prachtig kaartje! Natuurlijk de top 3 ook van harte!Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen