woensdag 15 oktober 2014

Uitslag KIC Challenge 43 Dieren(dag)Bingo!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challlenge 43 Dieren (dag) Bingo!

Daar ik denk dat het persoonlijker is om de winnaar zelf te kiezen, proberen wij op deze manier dit voorlopig eens zo door te zetten.

Een terrechte winnaar is Janneke (nr 8) met onderstaand kaartje.




Janneke van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je voor het de 22ste oktober even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en the stamping chef het prijsje naar je verstuurd.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:

  1. Cynthia (nr 11)
  2. Erica (nr 2)
  3. Cards en Box bij Lady M (nr 5)
Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.

Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 





6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Iedereen heel erg gefeliciteerd, de winnaar en ook de top 3 kaarten !
    Gaaf hoor dat ik 2e ben geworden in de top 3, heel erg bedankt :)

    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat super leuk dat ik met mijn pompoenkaart in de prijzen ben gevallen!!
    Ik heb zojuist een mailtje gestuurd hoor ;-)
    Mijn weekend kan niet meer stuk!
    Ook een felicitatie voor de winnaars van de top 3.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk dat ik in de top drie zit ik wil je een mailtje sturen maar op de een of andere manier lukt het niet ik ga het nog een keer proberen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo ik heb het weer geprobeerd maar telkens krijg ik dat het e mail adres niet overeen komt ik gebruik het email dat hier staat wat doe ik verkeerd groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen