zondag 14 september 2014

KIC Challenge 42 Lintjes en Knoopjes!

Hallo allemaal!


Hier zijn we alweer met onze 42 ste challenge!! 
Wat vliegt de tijd toch!

En zoals jullie kunnen zien, hebben wij een en ander veranderd. 
Nieuwe layout en wisseling onder het designteam.

Deze keer hebben we een thema-challenge: Lintjes en knoopjes!

Dus alles mag zodra dit er maar terug in is te zien!

Hier volgen de voorbeelden van team roze: 
























De sponsor voor deze challenge is:


Wat zij sponsoren zal ik later vermelden, want dit blijft nog even een verassing. 

Doen jullie mee?

Deze challenge loopt tot en met zaterdag 27 september 2014, 20:00.








5 opmerkingen:

  1. Beautiful cards by your DT! I am your newest follower and I just linked up my card - thank you for a fun challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden,ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt door het DT team. Ik doe weer graag mee, leuke challenge!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige mooie kaarten zijn er gemaakt zeg, zowel door het team als de deelneemsters. De mijne heb ik zojuist geplaatst.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen