zondag 31 augustus 2014

KIC Challenge 41 Sketch!

Hallo allemaal!

Wat hadden we een moeilijke opdracht de afgelopen challenge! En dan te bedenken, dat ik vorig jaar de planning zelf heb opgezet...Vraag me nog steeds af hoe ik op sommige ideeën ben gekomen!

Maar dat mag de pret niet drukken, en voor degene die hadden meegedaan, wil ik even zeggen, of ja wij als team, zijn trots op jullie, dat jullie het toch maar aangedurfd hebben!

Vandaag gaan we alweer van start met challenge 41 en deze ronden krijgen jullie een sketch, gemaakt door onze Vicky


Hieronder de voorbeelden van designteam groen:


(zij heeft de sketch gedraaid in spiegelbeeld)












De sponsor voor deze challenge is:


Zij zullen enkele digi-stamps sponsoren. 

Je kan digi-stamps van Kathryne ook terug vinden in de voorbeelden van onze designteam members.


Doen jullie mee??

Deze challenge loopt tot en met zaterdag 13 september 2014 20:00




11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk nieuw jasje heeft de blog gekregen erg mooi!
    Ook de nieuwe challenge is weer leuk en schitterende voorbeelden zijn er weer gemaakt dames.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk fris blog is dit geworden, en dames: weer toppie voorbeelden!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke achtergrond op het blog, echt mooi ! Mooie voorbeeldkaartjes voor de Challenge.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke frisse uitstraling heeft het blog gekregen!
    Leuke voorbeelden van het dt-team wat willen we nog meer.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitstraling heeft het blog.
    Mooie voorbeeldkaartjes van het DT.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It would be great if your challenge was listed on "Paper Playful" so that more people could find it. :-D Here's a link to their site. http://paperplayful.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi wat ziet het blog er mooi uit. En de dt leden hebben allemaal erg leuke kaarten gemaakt met de leuks schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie voorbeelden en een leuke schets.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie voorbeelden ik doe weer graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat ik het dit keer wel goed heb gedaan ;). bedankt voor de challenge!

    Liefs,
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen