zondag 17 augustus 2014

KIC Challenge 40 Kerst met blauw/ geel & goud!

Hallo allemaal! 

Hebben jullie allemaal genoten van de vakantieperiode? Of zijn er nog mensen die nog vakantie moeten krijgen, net als ik?

Wat zijn we ontzettend blij met de vele deelnemers aan onze vorige challenge!! 
Dank jullie wel allemaal voor jullie bijdrage!

Vandaag zijn we er weer met een nieuwe challenge, en dit keer willen we graag kerstkaarten zien van jullie, maar in de kleuren blauw, geel en goud!!

Hieronder de voorbeelden van designteam roze:





















De sponsor voor deze challenge is:


Wat zij sponsoren blijft nog even een verassing!

Doen jullie weer mee met deze uitdaging?? 

Deze challenge loopt tot zaterdag 30 augustus 2014 20:00






5 opmerkingen:

  1. hoi kimmie
    een erg leuke/mooie serie kaarten waar heel veel inspiratie in zit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooie voorbeelden dames!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende voorbeeldkaarten weer dames.
    Ik heb ook erg hard over mijn kaart na moeten denken, haha.
    Maar het is gelukt er iets leuks van te maken.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeeldkaarten. Zelf doe ik maar even niet mee vanwege vakantie.
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi deze voorbeelden ik heb mijn kaartje ook geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen