zondag 3 augustus 2014

KIC Challenge 39 Alles behalve vierkant!

Hallo allemaal!
 
Er zijn alweer 2 weken verstreken en wat ben ik blij dat we voor afgelopen challenge weer meerdere deelnemers hadden!
Ik heb alleen ontzettend veel gewerkt en helaas zelf geen tijd gehad om bij jullie kaartjes te reageren, maar in 1 oogopslag vind ik dat jullie het allemaal geweldig gedaan hebben!
 
Wij gaan vandaag alweer van start met Challenge 39, en dit keer is het thema:
Alles behalve vierkant!
 
Hieronder de voorbeelden van team groen:
 


 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 De sponsor voor deze challenge is:
 
 
Zij sponsoren enkele digi stamps voor de winnaar van deze challenge.
 
De digi-stamps van Bugaboo kan je ook terug zien in de voorbeelden van onze dt-members.
 
 
 
Doen jullie weer mee?
 
 
 
Deze challenge loopt tot zaterdag 16 augustus 2014 20:00.
 
 
 


 

9 opmerkingen:

  1. Prachitge voorbeelden team groen, well done!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie voorbeelden en natuurlijk doe ik ook weer mee.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi werk van het DT team dus laat je vooral inspireren en doe gezellig mee!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke voorbeelden!! En wie weet gaat het me lukken! Ik probeer weer mee te doen
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaarten. Ik doe weer een keertje mee en heb net mijn kaart geplaatst.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden. Leuke uitdaging. Doe dan ook weer graag mee. Mijn link inmiddels geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie voorbeelden van het DT en ik doe ook graag nog mee.
    Dus heb ik m'n kaartje erbij gezet.
    Hartelijke groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen