woensdag 23 juli 2014

Uitslag KIC Challenge 37 Kerst in paars, bruin & zilver!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challenge 37 Kerst in Paars, Bruin & Zilver

De winnares hebben we gekozen via random. org




De winnares die op nr  4 staat Crejabeja  met onderstaande creatie




Crejabeja, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je voor het weekend even contact met me opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en Dis Digistamps het prijsje naar je verstuurd.


Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.

Onze top 3:

  1. Kaartenhoekje (Nr 8)
  2. Hester (nr 12)
  3. Jolanda (nr 13)
Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner, en als jullie het leuk vinden kan dat voor 3 maanden. 

Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






4 opmerkingen:

  1. Dank jullie wel voor het kiezen van mijn kaart voor de top 3.
    Ik ben op vakantie en mijn mail doet het niet.
    Deze komt als ik weer terug ben.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames het was weer moeilijk kiezen
    Liefs en creatiefs en tot de volgende challenge
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd damens van de top 3.
    en mijn adres voor winnend kaartje = verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb al een paar keer gemaild, maar krijg hem iedere keer terug

    BeantwoordenVerwijderen